27 dec 2007

Det börjar dra ihop sig.

Det här kom idag:

"Dear Tess, Jerrie is on scheduled to arrive in the U.S. for a six month stay. Jerrie has asked me to turn down all interview requests except for you, and one other writer in Washington state. Please let me know how your schedule is stacking up and when you want to come and how much time you want to spend with Jerrie, so I can start making plans. Blessings, Tess"

Har även fått en "inbjudan" (jag tror ändå att jag måste betala de 300 euros som seminariet kostar...) till det här. Nån som har lite pengar över och vill investera i mitt lilla projekt?

Jag avskyr att känna mig begränsad av mina ekonomiska (o)möjligheter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0